Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Kies jouw favoriete item en klik op de knop ‘In Winkelmand’. Je ‘Winkelwagen’ komt tevoorschijn met al je geselecteerde items. Hier kun je items verwijderen door op het kruisje naast het product te klikken. Ben je klaar met winkelen? Klik dan op ‘Winkelwagen bekijken’. Ook kun je op het tasje rechtsbovenin het scherm klikken om je winkelwagen te bekijken.
 
Als je op de bestelpagina bent gearriveerd, kun je kiezen uit verzenden of ophalen, een promotiecode invoeren en een aantekening toevoegen, indien nodig. Als je dat hebt gedaan, klik je op de knop ‘Afrekenen’ of ‘Afrekenen met Paypal’.
 
Als je op ‘Afrekenen’ klikt, kom je op de Afrekenpagina aan. Hier vul je je gegevens in en kies je de betaalmethode. Controleer je gegevens goed, voordat je doorgaat. Zodra je bestelling is geplaatst en is betaald, ontvang je een bevestigingsmail van ons. Als je geen email hebt ontvangen, check dan je spambox. Heb je daar ook niks ontvangen? Neem dan direct contact met ons op.
Kan ik een bestelling annuleren?
Een bestelling kan geannuleerd worden door een email te sturen naar info@sialia.nl met als onderwerp ‘Annulering + bestelnummer’. Vermeld je volledige naam, bestelnummer, besteldatum en telefoonnummer in de email.
 
Een bestelling wijzigen kan door een email te sturen naar info@sialia.nl met als onderwerp ‘Wijziging + bestelnummer’. Vermeld je volledige naam, bestelnummer, besteldatum en telefoonnummer in de email.Vermeld je volledige naam, bestelnummer en besteldatum in de email. Laat ons duidelijk weten wat je precies wilt wijzigen.
Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om vanuit het buitenland een bestellign te plaatsen. Wij leveren alleen binnen Nederlandse grenzen.
Kan ik een artikel bestellen dat niet op voorraad is?
Als je interesse hebt in een artikel dat niet op voorraad is, mag je contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen je een indicatie geven over de beschikbaarheid van dit product.
Waar kan ik mijn kortingscode verzilveren?
Je kunt je kortingscode invullen op ‘Winkelwagen-pagina’, als je op ‘promotiecode invullen’ klikt. De korting wordt verminderd van het totaalbedrag. Kortingscodes kun je niet gebruiken op reeds afgeprijsde artikelen.
Betaal ik altijd verzendkosten?

Bij bestellingen van boven de €50,- betaal je geen verzendkosten. Die nemen wij op onze rekening. Bij bestellingen onder de €50,- betaal je het normale verzendtarief voor een aangetekend pakket van €8,95.

Betalen

Welke betaalmethodes zijn er?
Momenteel kun je op onze webshop met Creditcard, iDeal of Paypal betalen.
Wanneer wordt het bedrag van mijn rekening afgeschreven?

Het aankoopbedrag wordt vrijwel in alle gevallen direct van je rekening afgeschreven. Zodra wij het bedrag hebben ontvangen, en het product is op voorraad, zullen wij het direct naar je toesturen.

Verzenden & Ophalen

Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen van boven de €50,- betaal je geen verzendkosten. Die nemen wij op onze rekening. Bij bestellingen onder de €50,- betaal je het normale verzendtarief voor een aangetekend pakket van €8,95.
Wat is de levertijd?
Op producten die bij ons in de winkel op voorraad zijn, is de levertijd 1 dag. In uitzonderlijke gevallen kan het twee dagen duren.
 
Op producten die niet op voorraad zijn, kan het wat langer duren. Wij houden een maximale levertijd van 14 dagen aan, omdat sommige items vanuit het buitenland worden besteld. Laat altijd je juiste contactgegevens achter, zodat wij je in zulke gevallen persoonlijk op de hoogte kunnen houden.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Per mail krijg je een bevestiging over de verzending. In deze mail staat de track & trace code van PostNL. Hiermee kun je je zending volgen op de PostNL website. Je track & trace code ontvang je zodra jouw pakketje is verwerkt.
Klopt er iets niet aan je verzending?
Hebben wij een foutje gemaakt? Dan willen wij hier eerst onze oprechte excuses voor aanbieden. Wij snappen dat dit heel vervelend kan zijn. Je mag contact met ons opnemen en wij zullen het op een goede manier voor je afhandelen.
Wat gebeurt er met je levering als je niet thuis bent?
Normaal gesproken wordt je pakketje aan de buren geleverd. Als je buren ook niet thuis zijn, dan zal de bezorger een notitie achter laten dat zij het de volgende dag komen bezorgen.
Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is?
Heel vervelend dat je pakketje beschadigd is. Je mag foto’s naar info@sialia.nl toesturen en daarbij je bestelnummer vermelden. Wij zullen persoonlijk contact met je opnemen en je op de best mogelijke manier helpen.
Kan ik mijn order ook afhalen?

Het is mogelijk om je items op te halen in de winkel. Klik op de optie ‘In winkel afhalen’ op de winkelwagen-pagina, boven de ‘Totaalprijs’.

Retourneren

Kan ik mijn aankoop retourneren?
Wij bieden je een bedenktijd van 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen. Nadat je hebt aangegeven van de koop af te zien, heb je 14 dagen om het product kosteloos via PostNL te retourneren. Ook kun je jouw bestelling afgeven aan de Sialia Store in Amsterdam. Je aankoopbedrag wordt dan direct contant aan je teruggeven met een credit bon.

Het product mag vanzelfsprekend niet gebruikt of beschadigd zijn. Het product moet worden teruggestuurd in de originele verpakking.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Nee, er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren van een product dat is aangeschaft via de webshop.
Hoe kan ik retourneren?
Retourneren gaat in zes simpele stappen.
  1. Vul het retourformulier in dat je bij je levering hebt ontvangen.
  2. Plaats het retourformulier en het ongebruikte item in originele verpakking in de verzenddoos.
  3. Plak het meegeleverde retouretiket op de doos.
  4. Zorg dat de doos goed afgesloten en afgeplakt is en lever het in bij een PostNL locatie.
  5. Bewaar het verzendbewijs.
  6. Binnen 14 dagen worden de kosten voor het retourneren samen met het aankoopbedrag op je rekening gestort.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen naar je rekening overgemaakt, samen met de kosten voor het retourneren.

Garantie

Wat is de garantie op horloges?
De garantie op horloges bedraagt 2 jaar op het uurwerk. Je krijgt geen garantie op het glas, de kast of de horlogeband.
Wat is de garantie op merksieraden?
De garantie op 14 en 18 karaats gouden sieraden is 2 jaar.
De garantie op zilveren sieraden is 6 maanden.
De garantie op vergulde sieraden is 3 maannden.
Kan Sialia mijn kappotte sieraad repareren?

Wij kunnen geen garantie geven op gebruiksschade. Echter willen wij je wel heel graag helpen. Daarom repareren wij je gouden of zilveren sieraad eenmalig kosteloos, als het bij Sialia is gekocht en binnen 2 jaar is gebroken. Hiervoor mag je een foto van het gebroken sieraad sturen naar info@sialia.nl met als ondewerp ‘Gebroken Sieraad‘. Noteer je bestelnummer in de e-mail, zodat wij je sneller kunnen helpen.

Bel ons

020 334 3327

Mail ons

info@sialia.nl

Whatsapp ons

06 23 49 77 34

Bezoek ons

Waldenlaan 8a, Amsterdam